Maybe time for a List?

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Min första kärlek
Dag 4 - Mina rädslor
Dag 5 - Det här får mig att må bättre
Dag 6 - Mina drömmar
Dag 7 - Vad är kärlek?
Dag 8 - En första
Dag 9 - Min favorit plats
Dag 10 - Det här saknar jag
Dag 11 - Den här veckan?
Dag 12 - Ett ögonblick
Dag 13 - Min tro
Dag 14 - Mina djur
Dag 15 - Det här åt jag idag
Dag 16 - Min dag
Dag 17 - Min bästa vän
Dag 18 - Det här hade jag på mig idag
Dag 19 - Mitt rum
Dag 20 - I min handväska
Dag 21 - Mina favoritskor
Dag 22 - Mitt favoritplagg
Dag 23 - Mitt favoritämne
Dag 24- Min favoritfödelsedag
Dag 25 - Den här månaden
Dag 26 - Ett annat ögonblick
Dag 27 - Det här upprör mig
Dag 28 - Det här får mig att gråta
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Ett sista ögonblick

Kanske dax för en sån här lista så bloggen blir lite roligare och har något mer intressant att skriva om, Inte för att mitt liv är intressant men skit i det!
Det får blir senare idag, just nu blir det ta det lugnt. Har en satans förkylning, Äckligt värre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0