kroppen i kaos läge!

Yes, Jag har extremt ont i magen. Jag försöker bita igen och inte klaga så satans mycket som jag brukar. Men det blir rätt jobbig i längden av att gå runder att spänna sig som satan för man har ont. Denna veckan har varit lite jobbig nu när man mått som man gjort.
Iallafall idag har man varit i Saxtorp och hälsat på hos shettisarna, Gud vad jag har saknat min lilla Viking. "Min röda springare" Det är dax att åka ut där lite oftare..
Måste berätta en sak.. Där var en grymt fin svartvit katt, Norskskogskatt. Den hade brutit frambenet, Grymt synd om den. Men den hoppa runder på tre ben och var lika glad för det, precis som ingenting. En kämpe kallar jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0