Absolut Nöjd!

Är så fruktansvärt nöjd med mig själv!
Vi spela på hela träningen, Och vad var med på HELA träningen. förvånande att min fot klara av det.
Älskar vår nya spelsystem, är svin kul att lira. Har äntligen hittat tillbaka till det att man tycker det är kul att spela. Har tyckt det varit tråkigt osv och skada på det gör det bara det ännu tradigare.. Nä nog med min skada!
Imorgon(fredag) Ska jag med Carolin och shoppa! Inte för att jag har pengar men vad har inte hon gjort för mig när jag har velat checka kläder när hon inte har cash! Sen blir det antagligen att umås med Pölle och Andreas.
Lördag; Matchiställd! Då blir det utställning för hela slanten! Läääängtar asså! :)

SNART KREEEETA!!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0